واردات هدیه تبلیغاتی ,خودکار تبلیغاتی , سررسید تبلیغاتی
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات هدیه تبلیغاتی ,خودکار تبلیغاتی , سررسید تبلیغاتی 

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای پیشینه کاری بیش از ۳۵ سال سابقه واردات کالا از چین می باشد. یکی از موارد واردات توسط این مجموعه که به سفارش شرکتهای تبلیغاتی انجام می شود واردات هدایای تبلیغاتی است. این شرکتها به طور تخصصی در زمینه هدایای تبلیغاتی فعالیت دارند و در حجم نسبتا بالایی خرید می کنند. شما خواننده محترم این مقاله که در کار ارائه و عرضه هدایای تبلیغاتی هستید اگر تاکنون اقدام به وارد کردن اجناس مورد نظر خود به طور مستقیم نکرده اید ما شما را در این کار یاری می کنیم تا بتوانید در این زمینه با هزینه کمتر، تنوع بیشتری را در محصولات قابل ارائه خود داشته باشید.

 

واردات هدیه تبلیغاتی

 

 

زمان هدیه های تبلیغاتی مشخص نیست و درهر زمانی به مشتری قابل ارائه می باشد. مثلا در هنگام خرید پوشاک ، فروشنده جنس خریداری شده را داخل نایلون تبلیغاتی فروشگاه خود قرار می دهد و به مشتری  تقدیم می کند. یا در مراسم اختتامیه همایشها مسئول همایش تندیس و یا لوح یابود را تقدیم افراد مورد نظر می کند. اما زمانی که در بین تمامی شرکتها و موسسات عرف و شناخته شده است معمولاً در اواخر سال می باشد و یکی از دغدغه‌های مدیران در شرکتهای مختلف در پایان سال این موضوع  است.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: واردات هدیه تبلیغاتی از چین , واردات انواع هدایای تبلیغاتی , واردات خودکار تبلیغاتی , واردات و ترخیص هدیه تبلیغاتی , ترخیص کالا از گمرک , ترخیص لوازم تحریر , خرید هدایای تبلیغاتی از جین ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: