ام آر آی چیست و چگونه انجام میشود؟
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

ام آر آی چیست و چگونه انجام میشود؟

 

این روش ، تصاویری با دقت بالا از اندامهای بدن فراهم می کند و امروزه به میزان زیادی در دنیا کاربرد دارد و می تواندجایگزین روشهای قبلی شود. زیرا با توجه به دانش امروزه ما هیچ عارضه جانبی ندارد.

بطور عمده بدن انسان از آب و چربی تشکیل شده‌است. آب 3/2 وزن بدن را شامل می شود و دارای دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن در هر مولکول است. 
مولکولهای چربی نیز به مقدار زیادی هیدروژن دارند. به طور کلی مقدار اتم هیدروژن بدن تقریبا 63 درصد است. و این اتم که مقدارش بیشتر از دیگر عناصر است، دارای سیگنال MRI می باشد. از آنجایی که بین محتوای آب اندامها و بافتها تفاوت وجود دارد، و همچنین در خیلی از بیماریها روند آسیب رسانی منجر به تغییر در محتوای آب می شود، این روش تصویر برداری بطور وسیع در پزشکی بکار برده می شود.

 

 

 

واردات ام آر آی

 

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه ۳۵ ساله در امر واردات و صادرات (از خرید تا ترخیص) دارای دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو می باشد. این شرکت قادر به وارد کردن و صادر کردن هرنوع دستگاه و کالایی که از نظر قوانین گمرکی جمهوری اسلامی ایران بلامانع باشد. یکی از زمینه های واردات، کالاهای تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی و تجهیزات بیمارستانی می باشد. با ماباشید با یک خر ید مطمئن!

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: دستگاه ام آر آی , واردات تجهیزات عکسبرداری , واردات دستگاه ام آر آی از چین , واردات و ترخیص دستگاههای پزشکی و بیمارستانی , دستگاه mri , ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: