عوارض ام آر آی – آیا ام آر آی روش خطرناک یا بی خطری است؟
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

عوارض ام آر آی – آیا ام آر آی روش خطرناک یا بی خطری است؟

 

 

ام آر آی (Magnetic resonance imaging) (MRI) یکی از بهترین روش های تصویربرداری است که تاکنون برای بیماران هیچگونه عوارضی ایجاد نکرده است. ام آر آی توانایی این را دارد که تصاویر تولید شده را به صورت مقطعی تهیه کند در حالی که در دستگاه رادیولوژی تصاویر از روش سایه سازی بدست می آمد و تصاویری که به ما نشان داده می شد وابسته به سایه ای است که به وسیله استخوان ها ایجاد می شود.

 

 

 

 

 واردات دستگاه ام آر آی

 

 

شما در اطاق ام آر آی تنها هستید ولی تکنیسین ام آر آی شما را میبیند و صدای شما را میشنود. پس هر گاه به کمک احتیاج داشتید صحبت کرده و ان را میگویید.

ممکن است قبل از انجام ام آر آی دارویی به بیمار تزربق شود. اگر بیمار به بعضی داروها حساسیت دارد حتما قبل از تزریق دارو باید آن را به اطلاع پرسنل پزشکی حاضر در اطاق ام آر آی برساند. اگر بعد از تزریق بیمار احساس بدحالی کرد باید آن را فورا به پرسنل پزشکی اطلاع دهد.

شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه ۳۵ ساله در امر واردات و صادرات (از خرید تا ترخیص) دارای دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو می باشد. این شرکت قادر به وارد کردن و صادر کردن هرنوع دستگاه و کالایی که از نظر قوانین گمرکی جمهوری اسلامی ایران بلامانع باشد. یکی از زمینه های واردات، کالاهای تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی و تجهیزات بیمارستانی می باشد. با ماباشید با یک خر ید مطمئن!

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: انواع دستگاه ام آر آی , شرایط لازم برای ام آر آی , عوارض ام آر آی , واردات تجهیزات ام آر آی , واردات دستگاه ام آر آی از چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: