آشنایی با انواع جینسینگ , خصوصیات جینسینگ
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با انواع جینسینگ , خصوصیات جینسینگ

 

 

 

-سَنچی جینسینگ (panax notoginseng) یا (panax pseudo ginseng): کاذب نیز خوانده می‌شود و کاملاً با (panax ginseng) که همان جینسینگ چینی است از نظر قدرت عمل فواید دارویی و درمانی و از نظر موارد استفاده متفاوت است. از جمله موارد درمانی که از این گیاه استفاده می‌شود، می‌توان به موقف کردن خونریزی و تسکین درد اشاره کرد.

 

-جینسینگ هیمالیایی (panax pseudoginseng subspecies himalaicus): خواص درمانی و دارویی‌اش در مقایسه با (panax ginseng) بسیار کمتر بوده و هیمالیایی‌ها از آن در درمان کم اشتهایی و موارد سؤهاضمه بهره می‌گیرند.

 

 

 

 واردات جینسینگ

 

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه وارد کننده انواع انواع دمنوش های گیاهی اعم از انواع ینسینگ ،چای سبز و… ،دستگاههای صنعتی و خطوط تولید، مواد اولیه تولیدی مورد نیاز کارخانجات و کارگاه های تولیدی، قطعات یدکی خودرو و موتور سیکلت، مواد شیمیایی، کالاهای آماده مصرف ، دوچرخه، تزیینات داخلی ساختمان، قطعات الکترونیکی  و … می باشد. این مجموعه با وجود دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو در چین نماینده شما در خرید، حمل و ترخیص کالای مورد نظر تان از کشور چین می باشد.

 

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: آشنایی با انواع جینسینگ , جینسینگ , خصوصیات گیاه جینسینگ , هزینه واردات جینسینگ , واردات انواع دمنوشهای گیاهی , واردات جینسینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: