معرفی انواع روش کاشت ناخن , واردات ابزار کاشت ناخن
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

معرفی انواع روش کاشت ناخن , واردات ابزار کاشت ناخن

 

به کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می‌شود که کاشت انجام ندهند چون این کار باعث می‌شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند و چون آنها خودشان مستعد تمام بیماری‌های ناخن هستند، با این کار بیماری را تسریع می‌کنند. 

ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد.

 

 

کاشت ناخن مصنوعی

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

 





:: برچسب‌ها: انواع ناخن مصنوعی , روش کاشت ناخن مصنوعی , معرفی انواع روش کاشت ناخن , واردات ابزار کاشت ناخن , واردات از چین , واردات و ترخیص ناخن مصنوعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: