واردات و ترخیص آباژور و انواع چراغ
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص آباژور و انواع چراغ

 

بهترین روش برای تنظیم نور با کمک لوستر و آباژور آن است که از لامپ‌های زرد و آفتابی با توناژ رنگی مختلف اما نامحسوس استفاده کنید تا بتوانید جلوه بیشتری به فضا بدهید.
انتخاب لوسترهای استاندارد و مد روز: سعی کنید در هنگام خرید لوستر، لوسترهایی را انتخاب کنید که حباب‌های استاندارد دارند و نمونه‌های مشابه آن هم در بازار وجود دارد. این موضوع به این خاطر است که اگر به هر دلیلی حباب لوستر دچار شکستگی یا نقص شد، بتوانید به راحتی نمونه مشابه آن را تهیه کنید و مجبور به تعویض کل لوستر نشوید.
استاندارد بودن اندازه و شکل حباب‌های لوستر به این معنا نیست که شما در انتخاب لوسترهای خاص محدود شوید و تنها ناچار به انتخاب لوسترهای معمول و متداول شوید. یک لوستر می‌تواند در عین تک بودن و خاص بودن، در اندازه و شکلحباب‌ها استاندارد باشد.

 

 

 واردات آباژور

 

 

 

مجموعه ی بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در کشور چین ، با دارا بودن دفاتر فعال در گوانجوو و ایوو ،توانایی خرید و واردات جدیدترین انواع آباژور ،لوستر،چراغ خواب ،و انواع لامپ های تزیینی و لوازم الکتریکی و همچنین پنل های ال ای دی مورد نظر شما از چین را داراست.شما می توانید در هریک از مراحل مشاوره ی قبل از خرید ،خرید حضوری و غیرحضوری از بازارهای چین ،ترانزیت کالا ،ترخیص کالا از گمرک و … با این مجموعه همکاری نمایید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: آباژور وارداتی , انواع آباژور و لوستر , انواع چراغ خواب و آباژور , ترخیص آباژور , ترخیص کار لوازم آشپزخانه , ترخیص کار لوازم خانگی , ترخیص لوازم برقی , واردات و ترخیص آباژور , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: