روتختی و سرویس خواب وارداتی از چین , ترخیص روتختی
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

روتختی و سرویس خواب وارداتی از چین , ترخیص روتختی

 

 کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.یکی از موارد قابل ذکر که مجموعه ی ما در این حوزه فعالیتهای زیادی داشته و به دلیل استقبال در بازار ایران تمرکز زیادی بر روی این کالاها داشته ایم ، انواع سرویس خواب و روتختی ، روتختی بچه گانه ، روتختی اسپورت و فانتزی ،سرویس خواب یک نفره و دو نفره ، لحاف ،بالشت ، روتختی سه بعدی و کالای خواب و … است .در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار شما قرار دهند.

 

 

واردات روتختی از چین

 

 

انتخاب روتختی برای اتاق خواب به دلیل تنوع در رنگ و شکل شاید کار دشواری باشد. اگر قبل از خرید نکاتی همچون سنتی یا امروزی بودن آن؛ مجلل یا ساده بودن؛ رنگ سرد یا گرم داشتن آن را در نظر بگیرید می توانید انتخابی درست داشته باشید. حتما این نکته را به یاد داشته باشید هر روتختی؛ برای هر تختخوابی مناسب نیست زیرا تختخوابی با چوب های سنگین و کارشده حتما روتختی مجلل و سنگین را طلب می کند و روتختی ساده با رنگ های ملایم برای تختخواب های ساده که تاجی بلند ندارد بسیار مناسب است.

بسیاری ازصاحبان صنایع  و تاجران امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص از گمرک ، پیگیری اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذارمی نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: واردات کالای خواب , واردات روتختی و سرویس خواب , ترخیص سرویس خواب و روتختی , ترخیص کار روتختی , ترخیص کالای خواب , تعرفه گمرکی روتختی , روتختی و سرویس خواب وارداتی , هزینه واردات انواع روتختی , ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: